حسیــن جان!


ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺯ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ : آب-آتش-خاک-هوا

آبـــی کـه ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﺭﯾﻎ ﮐﺮﺩﻧﺪ

آتشی ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﯿﻤﻪ ﮔﺎﻫﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩ

خاکی ﮐﻪ ﺷﺪ ﺳﺠﺪﻩ ﮔﺎﻩ ﻭ ﻃﺒﯿﺐ ﺩﺭﺩﻫﺎ

ﻭهــوائـی که عمریست افتاده بر دلها

ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ: کـربـــلا

 

درد نوشت:کوفیان نه شاخ داشتند، نه دم ! امام حسین را هم دوست داشتند. راست می گفتند! اما کدام حسین را ؟ حسینی که آنها در ذهن خود ساخته بودند، با حسینی که ولی الله بود، فرق داشت! خیلی فرق داشت!!!

 

وقتی حسین را برای خودت بخواهی و بوی "من" ات بلند شود ؛ آن وقت است که دوستش داری اما به رویش شمشیر می کشی! چون مفعول "من" است ، " او " نیست! یعنی او را به خاطر خودت میخواهی!

 

استاد می گفت خیلی وقت ها " من " به حساب خودم دارم برای " او " کار می کنم، اما عنانم دست شیطان است و خود بی خبرم ...

 

امام زمان ظهور می کند و " من " می فهمم که ...

 

حالا دیگر تعجب نمی کنم که چطور 
دوستش داشتند اما به رویش شمشیر کشیدند ...

 

اللهم اجعلنی عندک وجیهن بالحسین علیه السلام...

 

یعنی آبرویم باش حسین...